top of page

Projektowanie logo

Dobry biznes potrzebuje dobrego logo

Znak firmowy oraz spójna identyfikacja wizualna to jedne z najważniejszych elementów każdej marki, ponieważ tworzą jej tożsamość. Właściwie zaprojektowane, wzbudzają zaufanie i wiarygodność oraz wyróżniają biznes wśród konkurencji.

Nasze studio z powodzeniem kształtuje wygląd marek, które inwestują w dojrzałą i profesjonalną estetykę. Wszystkie projekty logo i identyfikacji wizualnej tworzymy od podstaw, ponieważ muszą być one tak indywidualne, jak biznes klienta.

Wybrane realizacje

Zobacz projekty logo indywidualnie zaprojektowane dla naszych klientów.

Bez nazwy-1.png

Jak zła identyfikacja wizualna wpływa na Twoją markę?

Obniża postrzeganą wartość marki

Nie wyróżnia biznesu na tle konkurencji

Spowalnia rozwój
dynamicznej firmy

Utrudnia budowanie wizerunku

Projektowanie akcydensów

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Projekt logo

Nasze studio zaprojektuje dla Twojej firmy lub instytucji profesjonalne i nowoczesne logo, które przyczyni się do wzmocnienia jej wizerunku oraz zwiększenia sprzedaży. Stworzymy responsywne wersje projektu, które będą świetnie wyglądały zarówno w użytku cyfrowym, jak i na materiałach drukowanych.

Wypracowany przez nas proces tworzenia logo zagłębi się w historię Twojej marki, aby poznać jej misję oraz cele. Pozwoli nam to opracować symbol, który przedstawi Twoją firmę jako autorytet w Twojej branży.

Księga znaku to dokument, który precyzyjnie opisuje i definiuje sposób użycia elementów identyfikacji wizualnej, w tym projektu logo. Jest to niezbędne narzędzie dla firm i instytucji, które chcą utrzymać spójność i jednolitość w prezentacji marki na różnych platformach i w różnych mediach. Zawiera wytyczne dotyczące prawidłowego używania logo, kolorystyki i typografii. Księga identyfikacji wizualnej jest rozbudowaną wersją księgi znaku, obejmującą takie elementy jak historia i znaczenie logo oraz wizualny system marki (tzw. Key Visual).

Księga znaku i identyfikacji wizualnej

Key visual to element graficzny lub wizualny, który jest centralnym punktem reklamy oraz wszelkich działań komunikacyjnych marki. Jest to spójny motyw, który jest wykorzystywany w różnych materiałach marketingowych, aby wzmocnić markę i zapewnić jej rozpoznawalność.
Key visual może obejmować m.in. obrazy, ilustracje i kolory, które razem tworzą jednolitą wizualną tożsamość biznesu.

Key Visual

W zależności od potrzeb nasze studio projektuje kompletny zestaw materiałów wizerunkowych spójnych z identyfikacją wizualną marki. Należą do nich m.in. projekty wizytówek, ulotek, teczek ofertowych, papieru firmowego i voucherów. 

Projektujemy również materiały reklamowe pomagające w kreowaniu rozpoznawalnego wizerunku marki takie jak katalogi, billboardy, plakaty i grafiki na social media.

1

2

4

5

6

7

8

Etap pierwszy

Rozpoczęcie współpracy

Po wypełnieniu przez klienta formularza kontaktowego wysyłamy indywidualnie opracowaną prezentację współpracy projektowej, która uwzględnia m.in. etapy projektowania, ramy czasowe, co klient otrzyma oraz koszty realizacji.

Etap drugi

Analiza marki

Po zapoznaniu się z prezentacją współpracy projektowej klient otrzymuje do wypełnienia kwestionariusz, w którym znajdują się szczegółowe pytania dotyczące historii marki, jej mocnych stron i celów oraz oczekiwań klienta względem projektu.

Etap trzeci

Przygotowanie moodboardów

Na podstawie wypełnionego kwestionariusza przygotowujemy moodboardy, czyli tablice składające się z różnorodnych elementów wizualnych, takich jak zdjęcia, grafiki, kolory, tekstury i wzory. Moodboardy odzwierciedlają określony kierunek oraz wizję projektowania logo. Dzięki nim klient może wybrać preferowany styl i estetykę.

Etap czwarty

Projektowanie logo

Przystępujemy do tworzenia konceptu logo kierując się zebranymi informacjami i stylistyką wybraną przez klienta. W trakcie prac uwzględniamy indywidualne cechy marki, jej historię, wartości i cele. Naszym priorytetem jest stworzenie responsywnego logo, które będzie odzwierciedlać tożsamość marki, przyciągać uwagę klientów oraz wyróżniać się na rynku.

Etap piąty

Prezentacja projektu

Wysyłamy klientowi kompleksową prezentację zawierającą opis koncepcji i inspiracji użytych do stworzenia logo, warianty kolorystyczne, opis wybranej typografii oraz wizualizacje projektu na różnych nośnikach, takich jak m.in. wizytówki, strona internetowa, opakowania, odzież, identyfikatory.

Etap szósty

Akceptacja i przekazanie plików

Po akceptacji projektu przez klienta przygotowujemy kompletny zestaw responsywnych plików logo w wybranych wersjach kolorystycznych i formatach wektorowych oraz rastrowych takich jak AI, PDF, SVG, PNG i JPG.

Etap siódmy

Projektowanie księgi znaku lub identyfikacji wizualnej

Opracowujemy dokument zawierający wytyczne dla właściciela nowego logo i osób postronnych dotyczące m.in. jego prawidłowego używania, kolorystyki i użytej typografii.

Etap ósmy

Projektowanie akcydensów

Dodatkowo, na zamówienie klienta projektujemy materiały wizerunkowe, tzw. akcydensy, takie jak wizytówki, ulotki, teczki ofertowe, papier firmowy.

Proces projektowania krok po kroku

Zobacz, jak wygląda proces projektowania logo w naszym studio.

3

Wysoka skuteczność,
która przekłada się na sprzedaż

Nasze projekty nie tylko przyciągają uwagę, ale przede wszystkim generują konkretne rezultaty biznesowe. Dzięki przemyślanej strategii i efektownemu designowi pomagamy markom zwiększać zasięg i sprzedaż.

Wieloletnie doświadczenie,
które rozumie trendy

W Grafikhelios.pl śledzimy i rozumiemy zmieniające się trendy. Nasze doświadczenie gwarantuje, że opracowane przez nas projekty są aktualne i dostosowane do dynamicznego rynku.

Kreatywność i zaangażowanie,
które tworzą unikalne marki

Do każdej pracy podchodzimy z pasją i najwyższą starannością. Nasze projekty są nie tylko estetyczne, ale również funkcjonalne i dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

Dlaczego           

warto

nam zaufać?

Porozmawiajmy o 

współpracy.

Wypełnij formularz i otrzymaj niezobowiązującą prezentację współpracy projektowej.

bottom of page